Våren är här

08.04.2023
Okej, en vecka sedan årets första genomförda lopp, har sprungit 66 kilometer denna vecka och det blir ett pass till imorgon. Idag blrv det även intervaller med klubben 8x800 meter, jobbigt men bra träning!


Nästa helg är det dags för Österlen spring trail duon på lördagen och 13 kilometer på söndagen. I tankarna är fokus dock främst på SM 100 km. 

Nu har jag äntligen fått en ordentlig chans att förändra kosten utifrån boken och föreläsninen ”Maten bakom resultaten”. Största förändringen gäller att jag äter mer riktig mat med mycket kolhydrater, extra kolhydrater inför passen och är riktigt noga med ett snabbt återhätningsmål som gärna blir i form av Tailwinds Recovery mix 👌🏻 Med den nya kosthållningen bör jag orka mer och få mer resultat av min träning. För att få det att fungera lagar jag massa mat som jag sedan fryser in, hatar verkligen att stå i köket! 

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång