Trött & taggad!

30.04.2023
Riktigt trött, sömnig efter en natt på Skånes djurpark med barnen och halva släkten ♥️ Har senaste dagarna haft lite känningar i halsen, ändå ganska bra timeing då jag ska dra ner distansen närmsta veckorna. Idag blev några varv i byn i planerad tävlingsfart under SM 100 km 13 maj. Fick ihop 9 kilometer där jag lyckades hitta farten ganska bra. Siktet kommer vara att mina kilometertider på SM ska ligga mellan 4:50-4:55.

 
Nu när SM i 24 timmars löpning är klart med makalösa resultat känner jag mig faktiskt lite mer taggad än sjukt nervös. Roligt att både herr vinnare Tobbe och damvinnare Tess hade likadana skor som jag planerar på SM, Saucony endorphin elite 💚🍀✅

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång