Tränings- & tävlingsupplägg 2023

12.04.2023

Jag är så lycklig över att få vara igång och springa igen, ryggen är nästan helt bra nu! Könner mig tacksam för den hjälp jag fått från Linn och Shelley på Ystads kiropraktor klinin för att förebygga problem och stärka kroppen ♥️ 

Nuläge: 
Idag är kroppen trött och benen riktigt möra, tuff start på veckan med sandlöpning, hårdare kortlångpass och dagens långpass som inkluderade intervaller med klubben. Imorgon blir det ordentlig vila! 

Tränings- & tävlingsupplägg 2023:
Just nu är det stort fokus på SM 100 km den 13 maj. Efter det går jag in i ett trailfokus men nya prylar från The North Face trail 😍 fram till och med OCC i slutet av augusti. Därefter är det åter fokus på plattlöpning med förhoppning om två 6 timmarslopp under hösten där jag vill sätta nytt pers och får rejäl träning inför ett av årets viktigaste lopp, PRT 100 km i december.

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång