Händer ju massa!

29.03.2023
Men oj vad det händer saker nu! Så kul även om jag också blir lite speedad av det! Idag har jag fått nya positiva besked kring samarbete, håller lite på vad det gäller tills jag fått leverans. Är ni riktigt nyfikna kan ni lyssna på Radio active Ystad imorgon vid 16:30 där jag intervjuas om ultralöpning och avslöjar samarbete!

 
Att få intervjuas av lokalradion är också otroligt roligt! Härligt att få lyfta ultralöpning och glädjelöpning i hemtrakterna. 

Idag tränade jag också intervaller med klubben YIF för första gången sedan januari. Så roligt att träffa alla och känslan var verkligen bra! Idag kan jag känna att ryggen förbättrats ytterligare och jag är noga med mina övningar från Ystads kiropraktorklinik. Känner att jag blivit starkare och stabilare! 

Sist men inte minst, det är nu tre dagar till 6 timmarslopp i Göteborg ”Aprilskämtet” och jag är så taggad! 

Tack livet och tack kroppen, älskar er båda! 

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång