Bokningar inför SM 100 km

26.03.2023
13 maj springer jag SM 100 km i Stockholm, Bro runt en galoppbana. Eftersom det brukar stå travhäst på min arm på lopp så borde dett passa hyfsat bra!

 
Idag spikades planen kring resa och boende till Stockholm och det är även klart vilken support jag får med mig!

Jag och support Amanda, min kusin och bästis åker upp på torsdagen 11 maj. Vi kommer bo tre nätter på ”Den röda båten”.

Min andra support denna helg, ”sponsor” och världens bästa mamma Cia möter upp på fredagen. Även mammi bor på båten. 

På lördagen ska det presteras rejält under 50 varv! Jag satsar på nytt pers och medalj! 

På söndagen gör vi Stockholm och äter lunch i stan innan vi reser tillbaka till Ystad på söndag eftermiddag.

Är så tacksam att jag får med mig Amanda och mammi ♥️

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång